Dane Koordynatora ds. dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Wójt Gminy Bierzwnik informuje, że na podstawie art. 14 ust. 1 i 5 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.) w Urzędzie Gminy Bierzwnik wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
-
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostki organizacyjne Gminy Bierzwnik;
-
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
-
monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
-
przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
-
sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności Agnieszka Sajdak-Wasik - koordynatora ds. kontroli w Urzędzie Gminy Bierzwnik
Urząd Gminy Bierzwnik
ul. Kopernika 2
73-240 Bierzwnik
pokój nr 16
tel. 784 360 088
e-mail: strategia@bierzwnik.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zarzadzenie nr 111.2020.pdf (PDF, 437.50Kb) | 2020-10-09 08:09:00 | 255 | |
zarzadzenie 138-2021 0446.pdf (PDF, 249.13Kb) | 2022-11-04 10:49:35 | 29 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Sajdak-Wasik Data wytworzenia:
09 paź 2020
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Sajdak-Wasik Data publikacji:
09 paź 2020, godz. 08:04
Osoba aktualizująca informacje
Agnieszka Sajdak-Wasik Data aktualizacji:
04 lis 2022, godz. 10:49