Rozmieszczenie pomieszczeń w Urzędzie
PARTER |
|
Pok. 1 |
Sala obrad |
Pok. 2 |
Urząd Stanu Cywilnego Ewidencja ludności i dowody osobiste |
Pok. 3 |
Kasa |
Pok. 4 |
Podatki i Opłaty |
Pok. 5 |
Skarbnik Gminy |
Pok. 6 |
Księgowość Budżetowa Gminy Inspektor – Dorota Świłło-Woźniak Referent - Anna Maślak Referent - Natalia Jankiewicz |
I PIĘTRO |
|
Pok. 8 |
Sekretariat |
Pok. 9 |
Referat Ogólnoorganizacyjny |
Pok. 12 |
Przewodniczący Rady Gminy Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy Stanowisko ds. kadr i płac. |
Pok. 10 |
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi. Kierownik Referatu Infrastruktury i Środowiska |
Pok. 13 |
Stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami i łowiectwem. Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi |
Pok.14 |
Stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego Stanowisko ds. ochrony środowiska |
Pok. 15 |
Informatyk – Rafał Piasecki |
Pok. 16 |
Stanowisko ds. zamówień publicznych |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rafał Piasecki Data wytworzenia:
19 cze 2015
Osoba dodająca informacje
Daniel Drożdż Data publikacji:
19 cze 2015, godz. 11:04
Osoba aktualizująca informacje
Rafał Piasecki Data aktualizacji:
24 lut 2023, godz. 13:43